Sabina Ismailova

Bachelor's thesis

Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry

Sociální média jako marketingový nástroj
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat spotřebitelské povědomí a vnímání aktivit dvou známých českých firem v oblasti společenské odpovědnosti (CSR). Tohoto cíle bude dosaženo pomocí dotazníku a statistické analýzy odpovědí. Tato práce se zabývá dvěma hlavními problémy společenské odpovědnosti firem. První výzkumnou otázkou je, do jaké míry si spotřebitelé Kofoly a Relaxu uvědomují CSR iniciativy …more
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to investigate consumer awareness and perceptions of two well-known Czech companies' corporate social responsibility (CSR) activities. This goal will be met through the use of a questionnaire and a statistical analysis of responses. This thesis addresses two main issues concerning corporate social responsibility. The first research question is what extent consumers …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2024
  • Supervisor: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88238