Sabina Ismailova

Bachelor's thesis

Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry

Sociální média jako marketingový nástroj
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat spotřebitelské povědomí a vnímání aktivit dvou známých českých firem v oblasti společenské odpovědnosti (CSR). Tohoto cíle bude dosaženo pomocí dotazníku a statistické analýzy odpovědí. Tato práce se zabývá dvěma hlavními problémy společenské odpovědnosti firem. První výzkumnou otázkou je, do jaké míry si spotřebitelé Kofoly a Relaxu uvědomují CSR iniciativy …viac
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to investigate consumer awareness and perceptions of two well-known Czech companies' corporate social responsibility (CSR) activities. This goal will be met through the use of a questionnaire and a statistical analysis of responses. This thesis addresses two main issues concerning corporate social responsibility. The first research question is what extent consumers …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedúci: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88238