Názory žáků 9. tříd na vybrané negativní jevy u mládeže na Opavsku – Veronika Hederváry
Veronika Hederváry
Bakalářská práce
Názory žáků 9. tříd na vybrané negativní jevy u mládeže na Opavsku
The Opinions of 9th Grade Pupils on the Negative Phenomena among Young People in Opava Region
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění názorů žáků 9. tříd na negativní jevy mládeže, a to z hlediska pohlaví respondentů a lokality základní školy (venkovská, městská). V teoretické části bakalářské práce je uvedena charakteristika staršího školního věku, dále jsou vysvětleny základní pojmy vážící se ke sledované problematice. V praktické části je uvedena charakteristika škol, ve kterých probíhalo výzkumné …víceAbstract:
The aim of dissertation is to find out opinions from year 9 pupils about negative behaviour of the younger generation, from the point of view of different genders and location of the school (rural and urban). In the theory section of the dissertation there are listed characteristics of the older school pupils, also there are explanations of the issues highlighted by the dissertation topic. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rgeba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2022
- Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Skopalová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Fakulta veřejných politik v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Prevence negativních jevů ve škole - drogy, šikana, žáškoláctví
Jana Říhová -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
The role of attachment in adolescent pupil-music teacher relationship
Ulrika Sedláková -
Analýza možností využití eye-tracking brýlí Pupil Labs v kartografii.
Marek SPURNÝ