Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka – Aneta ČECHOVÁ
Aneta ČECHOVÁ
Bakalářská práce
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
Visual and audiovisual communication in TV commercials aimed on nonadult spectators
Anotace:
Bakalářská práce na téma Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka analyzuje problematiku reklamního vlivu cíleného na skupinu dětí. S ohledem na omezený rozsah se práce zaměřuje pouze na kategorii dětí školního věku. První kapitola obsahuje stručný historický přehled a popis základních pojmů v oboru reklamní propagace - vymezuje typologii, funkce reklamy a …víceAbstract:
The barchelor thesis Visual and audiovisual communication in TV commercials aimed on nonadult spectators analyses the issue of advertising impact on children. Regard to restricted extent of the thesis, it is focused only on the category of schoolchildren. The first chapter contains a brief historical overview and a description of fundamental terms in the field of advertising it defines typology, function …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČECHOVÁ, Aneta. Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
Jazykové prostředky televizních reklam.
Šárka POLÁKOVÁ -
Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
Arnošt Zeman -
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Václav Horáček -
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
Marcel Jánský -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
Petra Doležalová -
Vliv sociální reklamy na generaci Z
Adéla Lavická