Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka – Aneta ČECHOVÁ
Aneta ČECHOVÁ
Bachelor's thesis
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
Visual and audiovisual communication in TV commercials aimed on nonadult spectators
Abstract:
Bakalářská práce na téma Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka analyzuje problematiku reklamního vlivu cíleného na skupinu dětí. S ohledem na omezený rozsah se práce zaměřuje pouze na kategorii dětí školního věku. První kapitola obsahuje stručný historický přehled a popis základních pojmů v oboru reklamní propagace - vymezuje typologii, funkce reklamy a …moreAbstract:
The barchelor thesis Visual and audiovisual communication in TV commercials aimed on nonadult spectators analyses the issue of advertising impact on children. Regard to restricted extent of the thesis, it is focused only on the category of schoolchildren. The first chapter contains a brief historical overview and a description of fundamental terms in the field of advertising it defines typology, function …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČECHOVÁ, Aneta. \textit{Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/9hvnid/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČECHOVÁ, Aneta. Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Visual Culture in Education
Theses on a related topic
-
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
Jazykové prostředky televizních reklam.
Šárka POLÁKOVÁ -
Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
Arnošt Zeman -
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Václav Horáček -
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
Marcel Jánský -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
Petra Doležalová -
Vliv sociální reklamy na generaci Z
Adéla Lavická