Bc. Kateřina Zajanová

Master's thesis

Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik

Differences in consumer shopping behavior depending on selected characteristics
Abstract:
Předmětem diplomové práce Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik je zkoumání odlišností v nákupním chování mezi generací X a Y při nákupu potravin online v České republice. První část práce je zaměřena na vymezení základní pojmů a literární rešerši dosavadních výzkumů zaměřených na nákupní chování na internetu, nákup potravin online a nákupní chování generací. V praktické …more
Abstract:
The goal of the thesis Differences in consumer shopping behavior depending on selected characteristics is to identify differences in consumer behavior between generation X and Y while grocery shopping online in the Czech Republic. The first part is concentrated on definitions, consumer shopping behavior, grocery shopping online and generations. Marketing research and the analysis of collected data …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jana Švecová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management