Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik – Bc. Kateřina Zajanová
Bc. Kateřina Zajanová
Master's thesis
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik
Differences in consumer shopping behavior depending on selected characteristics
Abstract:
Předmětem diplomové práce Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik je zkoumání odlišností v nákupním chování mezi generací X a Y při nákupu potravin online v České republice. První část práce je zaměřena na vymezení základní pojmů a literární rešerši dosavadních výzkumů zaměřených na nákupní chování na internetu, nákup potravin online a nákupní chování generací. V praktické …moreAbstract:
The goal of the thesis Differences in consumer shopping behavior depending on selected characteristics is to identify differences in consumer behavior between generation X and Y while grocery shopping online in the Czech Republic. The first part is concentrated on definitions, consumer shopping behavior, grocery shopping online and generations. Marketing research and the analysis of collected data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d9v7i/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Švecová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJANOVÁ, Kateřina. \textit{Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/9i07i2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
Eva Hroboňová -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Ema Poliaková