Analýza vybrané investiční příležitosti – Bc. Darya Miroshkina
Bc. Darya Miroshkina
Diplomová práce
Analýza vybrané investiční příležitosti
Analysis of selected investment opportunity
Anotace:
Cílem práce bylo provést finanční analýzu vybrané investiční příležitosti. Vybraná investiční příležitost se posuzovala s použitím nástrojů oceňování podniku – zjištění tržní ceny v pesimistické, modální a optimistické variantě. V této diplomové práci byla analyzována společnost nabízející kosmetické výrobky, péče o vlasy, pleť a tělo. V práci byla provedena finanční analýza daného podniku pro zjištění …víceAbstract:
The aim of this work was to make financial analysis of the selected investment opportunities. The selected investment opportunity was judged using a business valuation tools - finding market price in a pessimistic, modal and optimistic variant. In this diploma thesis, a company offering cosmetic products, hair, skin and body care was analyzed. The work includes financial analysis of the company to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pmirz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Brada, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Blahout
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
Lenka Zapletalová -
Konkurencia na trhu s kozmetickými výrobkami v ČR a SR
Darina Poláčková -
Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou
Filip Foltas -
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
Marcela Kántorová -
Ochrana spotřebitele na trhu s kosmetickými přípravky
Pavlína Mrázová -
Informační povinnost výrobců a ochrana spotřebitele na trhu s kosmetikou
Petra Jelínková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová