Theses 

The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA – Barbora Fialová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Univerzita Palackého

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie - Anglická filologie

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek
  • Žádné práce na příbuzné téma.

Barbora Fialová

Bakalářská práce

The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA

The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA

Abstract: The subject of this thesis is to address the problems of educating immigrant children in the USA and to relate the theoretical background to my own observations of John Marshall High School in Los Angeles. First, I will present three main issues of education of immigrants: the process of acculturation, high dropout rate and the classroom interaction based on several theoretical studies. The next part introduces John Marshall High School, its history, system of education and policy as well as brings my own observations addressing each of the already mentioned problems. In the fourth and the fifth part I will give conclusions and summary and the sixth part brings the bibliography

Abstract: Náplní této bakalářské práce je určit problémy týkající se vzdělávání imigrantů v USA a uvést do vztahu teoretické poznatky s mými vlastními, získanými při pobytu na John Marshall High School v Los Angeles. Nejprve představím tři hlavní problémy spojené se vzděláváním imigrantů, což je proces kulturní asimilace, vysoký podíl studentů, kteří školu nedokončí a vzájemná interakce při vyučování. Další část práce představí John Marshall High School, její historii, systém výuky a politiku a zároveň přinese moje poznatky vztahující se k jednotlivým již zmíněným problémům. Část čtvrtou bude tvořit závěr a v páté části bude provedeno shrnutí. Část šestá podává bibliografické údaje

Keywords: John Marshall High School, Immigrant children, Acculturation, Dropout rate, Classroom interaction, Differential treatment, Code Switching, ESL class, ESL teachers, Bilinguism, Multicultural environment, Ethnic minorities

Keywords: John Marshall High School, mladí imigranti, proces kulturní asimilace, vysoký podíl studentů, kteří nedokončí školu, rozdílný způsob zacházení se studenty, přepínání z jazyka do jazyka (děje se při bilingvismu), ESL program, učitelé ESL, bilingvismus, multikulturní prostředí, etnické menšiny

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
  • Vedoucí: Matthew Sweney

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 7. 2008 dostupné: světu
PDF PDF


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 6. 2019 23:48, 25. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz