Jaroslava Šťávová
Bakalářská práce
Značka - nositel image výrobku
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem značka - nositel image výrobku. Oblast působení značky je v dnešní době velmi široká, a proto mohou značky představovat pro spotřebitele druh kvality nebo i životního stylu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se oblasti marketingu, a to především pojmy značka, image a marketingový výzkum.Protože značky a jejich image mohou výrazně ovlivnit nákupní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic: brand – bearer of the product image. The sphere of brand effect is very wide nowadays and so brands can represent kind of quality or lifestyle for the consumers.In the theoretical part the marketing terms are explained, above all the terms brand, image and marketing research.Since brands and their image can influence considerably the purchasing behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/9i6ot3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.
Markéta Hubatová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Ivana Šperková -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova
Název
Vložil
Vloženo
Práva