Jaroslava Šťávová
Bachelor's thesis
Značka - nositel image výrobku
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem značka - nositel image výrobku. Oblast působení značky je v dnešní době velmi široká, a proto mohou značky představovat pro spotřebitele druh kvality nebo i životního stylu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se oblasti marketingu, a to především pojmy značka, image a marketingový výzkum.Protože značky a jejich image mohou výrazně ovlivnit nákupní …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic: brand – bearer of the product image. The sphere of brand effect is very wide nowadays and so brands can represent kind of quality or lifestyle for the consumers.In the theoretical part the marketing terms are explained, above all the terms brand, image and marketing research.Since brands and their image can influence considerably the purchasing behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/9i6ot3/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤÁVOVÁ, Jaroslava. \textit{Značka - nositel image výrobku}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/9i6ot3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.
Markéta Hubatová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Ivana Šperková -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights