Bc. Michal Horňák

Diplomová práce

Možnosti zvyšovania trhového podielu komerčnej banky

Possibilities of increasing market share in commercial bank
Abstract:
In my final Diploma Thesis entitled Possibilities of increasing of market share in commercial bank I focused on a tool, which is mostly used by competition contest, which is a marketing. The aim is to analyze more closely the concept of marketing, particular parts of marketing mix and to propose adequate solutions and improvements to increase of market share in the bank. The Diploma Thesis is devided …více
Abstract:
Diplomová práca Možnosti zvyšovania trhového podielu komerčnej banky je zameraná na nástroj, ktorý banky najviac využívajú pri boji s konkurenciou a ním je marketing. Cieľom práce je bližšie zanalyzovať marketing ako taký, jednotlivé nástroje marketingového mixu a navrhnúť vhodné riešenia a zlepšenia pre zvýšenie trhového podielu banky. Diplomová práca je rozčlenená na tri kapitoly. Prvá kapitola charakterizuje …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Mária Klimiková, PhD.
  • Oponent: Doc. Ing. Václav Dufala, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance