Institucionální a sociální důvěra v mediální společnosti – Bc. Martina Dudková
Bc. Martina Dudková
Master's thesis
Institucionální a sociální důvěra v mediální společnosti
Institutional and social trust in media society
Anotácia:
Diplomová práce rozpracovává a zkoumá vztah mezi důvěrou v média a agendou setting. Teoretická část shrnuje poznatky o důvěře a médiích. Praktická část práce, která je realizovaná pomocí dotazníkové šetření a kvantitativní obsahové analýzy vybraných médií, potvrzuje hypotézu schopnosti masových médií nastolovat témata do veřejného prostoru. Závěrem potvrzuje stanovenou hypotézu o tom, že pokud roste …viacAbstract:
The Diploma Thesis elaborates and examines the relationship between the trust in media and the agenda setting theory. The theoretical part summarises findings about trust and the media. The practical part includes a questionnaire construction and a quantitative content analysis of selected media. It confirms the hypothesis of mass media ability to bring topics to the public. The Thesis concludes by …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oqbk3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
- Vedúci: PhDr. Petra Raudenská, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
A Critical Exploration of Social Well-being and Youth Suicidal Acts in the Sociocultural Context of Sri Lanka: The Role of Social Work
Susantha Kumara Rasnayaka Mudiyanselage -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Strach z covidu-19 u uživatelů sociálních médií: Role pohlaví, sociálních médií jako zdroje informací, aktivity uživatelů, emocionální podpory a výskytu rozporuplných informací
Vendula Čermáková -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous