Ovládání laboratorního modelu Mindstorms NXT (spike) pomocí PC\nl{} – Bc. Jakub REICH
Bc. Jakub REICH
Diplomová práce
Ovládání laboratorního modelu Mindstorms NXT (spike) pomocí PC\nl{}
PC control of laboratory model Mindstorms NXT (spike)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou hardwarových a softwarových vlastností robotické vývojové sady LEGO MINDSTORMS NXT: Cílem je vytvoření aplikace vhodné k ovládání laboratorního modelu {\clqq}Spike`` pomocí PC a zprostředkování získaných znalostí ucelenou a přehlednou formou laboratorních úloh k dalšímu studiu, v návaznosti na předměty vyučované na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Práce vychází …víceAbstract:
This master thesis analyzes hardware and software features of the LEGO MINDSTORMS NXT robotics development kit. Main aim is to create the application suitable to control the laboratory model {\clqq}Spike by a computer and mediation of an obtained knowledge in a compact and well-arranged form supposed to further studies, in relationship to subjects taught on Thomas Bata University in Zlin. The concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2008
Zveřejnit od: 19. 5. 2008
Identifikátor:
9407
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REICH, Jakub. \textit{Ovládání laboratorního modelu Mindstorms NXT (spike) pomocí PC$\backslash$nl$\{\}$}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/9idyvk/.
Jak správně citovat práci
REICH, Jakub. Ovládání laboratorního modelu Mindstorms NXT (spike) pomocí PC\nl{} . Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití stavebnice Lego Mindstorms NXT při výuce bezpečnostních technologií
Martin ŽIDLÍK -
Ovládání laboratorního modelu robota Mindstorms NXT (machine robot) pomocí PC\nl{}
Bohuslav TMEJ -
Vytvoření nové aplikace laboratorního modelu robota Mindstorms NXT\nl{}
Lukáš KAMP -
Ovládání laboratorního modelu robota Mindstorms NXT (machine robot) pomocí PC\nl{}
Bohuslav TMEJ -
MOŽNOSTI PROSTŘEDÍ MATLAB PRO OPTIMALIZACI A PROGRAMOVÁNÍ ROBOTŮ STÄUBLI
Jan Fridrich -
Realizace rozpoznávání objektů s využitím robotu Lego Mindstorms a programu MATLAB
David Bielesz -
SW PRO OVLÁDÁNÍ ROBOTICKÉHO RAMENE Z PROSTŘEDÍ MATLAB
Dominik Varga -
Knihovna pro ovládání kolaborativního robota UR5e z prostředí Matlab/Simulink
Adam Sladký