Typische lexikalisch-semantische Fehler der tschechischen Deutschlernenden – Mgr. Kristýna Stejskalová
Mgr. Kristýna Stejskalová
Diplomová práce
Typische lexikalisch-semantische Fehler der tschechischen Deutschlernenden
Typical lexical-semantic mistakes of Czech native speakers in German language
Abstract:
This thesis deals with lexical-semantic mistakes of Czech learners of German language. The aim is to present trouble words from the semantic field “the school“ and to describe the main difficulties and causes of mistakes. Some didactical principals for the teaching of vocabulary are mentioned too. In the practical part some trouble words are presented and described. Their difficulty is shown in the …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá typickými lexikálními chybami českých studentů němčiny. Jejím cílem je představit problémová slova ze sémantického pole škola a popsat jednotlivé obtíže a příčiny chyb. Věnuje se také didaktickým zásadám práce se slovní zásobou. V praktické části jsou popsána vybraná problémová slova a jejich obtížnost je ukázána na překladech žáků jazykové úrovně B1, které jsou dále komentovány …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m1i28/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Graded Readers:Bridging the Gap Between Teaching Reading Skills and Teaching Values
Jiří Kovář -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Material teaching aids for the development of vocabulary in English language teaching
Josephine Gabriela Saňáková -
Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia
Pavla Nešpor Bellisová -
Towards a New False Friends Dictionary
Lenka Tycová -
Between True and False Friends: Corpus Analysis of Students' Translations
Romana Ambrožová -
Towards the First False Friends Dictionary Between English and Slovak
Barbora Ševčíková