Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival – Bc. Michal GAVENDA
Bc. Michal GAVENDA
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Proposal of marketing communication for Street game festival
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové komunikace sportovní akce Street game festival. Práce se skládá z teoretické a z praktické části. Teoretická část obsahuje poznatky týkající se marketingu. V praktické části je analyzována současná marketingová komunikace festivalu za pomocí situační analýzy, SWOT analýzy, dotazníkového šetření a nestandardizovaného rozhovoru. Na základě provedených …víceAbstract:
The purpose of this diploma thesis is proposal of hanges in the marketing communication of the Street game festival. The thesis is composed of theoretical and practical part. The theoretical par covers the knowledge of marketig. The practical par focuses on analysis of current marketing communication of the festival supported by situation analysis, SWOT analysis survey and nostandard interview. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAVENDA, Michal. Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva