Pavel Kuznetsov

Bachelor's thesis

Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání

The use of digital marketing as a tool for competitiveness in family business
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší využití digitálního marketingu jako nástroje konkurenceschopnosti v praxi rodinného podnikání. Cílem práce bylo na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu digitálního marketingu rodinného podniku. Navrhnout doporučení a nástroje, které povedou k využití trendových nástrojů digitálního marketingu pro rozvoj a propagaci analyzované firmy.
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the use of digital marketing as a tool of competitiveness in the practice of family business. The goal of the work was to evaluate the effectiveness of digital marketing of a family business based on the performed analyses. To propose recommendations and tools that will lead to the use of trending digital marketing tools for the development and promotion of the analyzed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní