Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání – Pavel Kuznetsov
Pavel Kuznetsov
Bachelor's thesis
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
The use of digital marketing as a tool for competitiveness in family business
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší využití digitálního marketingu jako nástroje konkurenceschopnosti v praxi rodinného podnikání. Cílem práce bylo na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu digitálního marketingu rodinného podniku. Navrhnout doporučení a nástroje, které povedou k využití trendových nástrojů digitálního marketingu pro rozvoj a propagaci analyzované firmy.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the use of digital marketing as a tool of competitiveness in the practice of family business. The goal of the work was to evaluate the effectiveness of digital marketing of a family business based on the performed analyses. To propose recommendations and tools that will lead to the use of trending digital marketing tools for the development and promotion of the analyzed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tv8xh/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUZNETSOV, Pavel. \textit{Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/9jalxu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao