Analýza marketingové komunikace v GE Money Bank, a.s. – Bc. Lucie Běhůnková
Bc. Lucie Běhůnková
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace v GE Money Bank, a.s.
Analyse of Marketing Communications in GE Money Bank, a.s.
Anotace:
Cílem práce je popsat marketing a jeho součásti s dopadem na finance společnosti,analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě GE Money Bank, a.s. a navrhnout doporučení ke změně. Hlavním smyslem mé diplomové práce jsou doporučení ke změně marketingové komunikace – je zaměřena zejména na analýzu činností jednotlivých oddělení marketingu a analýzu webových stránek společnosti. V literární rešerši jsou …víceAbstract:
Target of this work is to describe marketing and its components have an impact on the finances of the company, analyze marketing communications in GE Money Bank and propose recommendations for change. The main purpose of my thesis are recommendations for change in marketing communication - is focused on analyzing the activities of each department of marketing and web sites of company. In the literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tlmum/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova