Ing. Zdeněk Medřický

Diplomová práce

Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C

Specifics of B2B and B2C communication
Anotace:
Tato práce se zabývá specifiky B2B a B2C komunikace. V úvodních částech se zaměřuje na roli informačních a komunikačních technologií v nových podnikatelských koncepcích a hledá místo internetu v marketingové komunikaci. V dalších částech práce objasňuje podstatu, techniky a formy e-marketingu, základní přístupy k měření efektivnosti na internetu a definuje subjekty elektronické komunikace a vztahy …více
Abstract:
This thesis focuses on specifics of the B2B and B2C communication. At the beginning is focused on the role of IT in New Ecomomics models, and is searching the place of Internet in marketing communication. In the following parts clarify the principle, technics and forms of e-marketing, and the basic approaches to efficiency measuring on the Internet and define the subjects of electronic communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance