Shynar Beketova

Bakalářská práce

CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach

CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Anotace:
Tato práce se zabývá tím, jaký podíl má strategie řízení vztahů se zákazníky (CRM) na úspěchu společnosti Starbucks, jedné z nejznámějších a nejúspěšnějších značek kaváren na světě. Bakalářská práce se zaměřuje na čtyři klíčová kritéria, která přispěla k úspěchu společnosti Starbucks: značka, cena, pověst a kvalita. Zkoumáním způsobu, jakým společnost Starbucks využívá strategie CRM k budování a udržování …více
Abstract:
This thesis explores the role of Customer Relationship Management (CRM) in the success of Starbucks, one of the world's most recognizable and successful coffee shop brands. The bachelor thesis focuses on four key criteria that have contributed to Starbucks' success: brand, price, reputation, and quality. By examining how Starbucks has leveraged CRM strategies to build and maintain its customer base …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: PhDr. Petr Kopáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication