CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach – Shynar Beketova
Shynar Beketova
Bakalářská práce
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Anotace:
Tato práce se zabývá tím, jaký podíl má strategie řízení vztahů se zákazníky (CRM) na úspěchu společnosti Starbucks, jedné z nejznámějších a nejúspěšnějších značek kaváren na světě. Bakalářská práce se zaměřuje na čtyři klíčová kritéria, která přispěla k úspěchu společnosti Starbucks: značka, cena, pověst a kvalita. Zkoumáním způsobu, jakým společnost Starbucks využívá strategie CRM k budování a udržování …víceAbstract:
This thesis explores the role of Customer Relationship Management (CRM) in the success of Starbucks, one of the world's most recognizable and successful coffee shop brands. The bachelor thesis focuses on four key criteria that have contributed to Starbucks' success: brand, price, reputation, and quality. By examining how Starbucks has leveraged CRM strategies to build and maintain its customer base …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xjo7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: PhDr. Petr Kopáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vztahový marketing a CRM
Zuzana Peterková -
CRM - nástroj moderního marketingu
Jan Viskot -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Petra Bendová -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích
Markéta ČERNÁ -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková