Bc. Zuzana Peterková

Bakalářská práce

Vztahový marketing a CRM

Relationship marketing and CRM
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahovým marketingem a řízením vztahů se zákazníky pomocí CRM. V teoretické části je popsán obsah pojmu CRM a podmínky pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky. V praktické práci je obsažen cíl bakalářské práce, kterým je analýza řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a návrh jeho úprav vedoucí k možnosti implementace plnohodnotného CRM systému.
Abstract:
My bachelor work is dealing with modern method of customer relationship management and relationship marketing. Theoretical part describes the modern CRM approach and conditions for quality customer management. Practical part of the work solves CRM problem in selected company and proposes modifications to implement adequate CRM system.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta