CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach – Shynar Beketova
Shynar Beketova
Bachelor's thesis
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Anotácia:
Tato práce se zabývá tím, jaký podíl má strategie řízení vztahů se zákazníky (CRM) na úspěchu společnosti Starbucks, jedné z nejznámějších a nejúspěšnějších značek kaváren na světě. Bakalářská práce se zaměřuje na čtyři klíčová kritéria, která přispěla k úspěchu společnosti Starbucks: značka, cena, pověst a kvalita. Zkoumáním způsobu, jakým společnost Starbucks využívá strategie CRM k budování a udržování …viacAbstract:
This thesis explores the role of Customer Relationship Management (CRM) in the success of Starbucks, one of the world's most recognizable and successful coffee shop brands. The bachelor thesis focuses on four key criteria that have contributed to Starbucks' success: brand, price, reputation, and quality. By examining how Starbucks has leveraged CRM strategies to build and maintain its customer base …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xjo7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: PhDr. Petr Kopáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vztahový marketing a CRM
Zuzana Peterková -
CRM - nástroj moderního marketingu
Jan Viskot -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Petra Bendová -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková -
Poctivá káva, neohoblované desky, domácí cheesecake: "hipsterizace" v lokálním kontextu
Pavla Kalusová