Portfolio jako prostředek rozvoje dítěte – Renáta ZAHRADNÍKOVÁ
Renáta ZAHRADNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Portfolio jako prostředek rozvoje dítěte
The portfolio as a means of development of the child
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je Portfolio jako prostředek rozvoje dítěte, jež mne upoutalo pro jeho aktuální, a stále častější využívání na všech typech a stupních škol. Mé poznatky na toto téma jsou rozděleny do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se věnuji vymezení pojmů s tématem související a v objasňování cílů, úkolů, typů, obsahů, funkcí, forem, organizace a možností využití …viacAbstract:
The topic of my Bachelor`s thesis is the Portfolio as a means of the child?s development. I was attracted by this novel approach as it is used increasingly frequent in all types and levels of education. My experiences of this topic are divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I deal with the definition of terms related to the topic and explain the objectives, tasks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zverejniť od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAHRADNÍKOVÁ, Renáta. Portfolio jako prostředek rozvoje dítěte. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Strategie vybrané základní školy uplatňované při přestupu dítěte z předškolního vzdělávání
Silvie Miklíková -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Role žákovského portfolia ve vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Kristýna Mátlová -
Portfolio na 1. stupni základní školy
Nikol Daňková -
Rozvoj schopností a dovedností dvouletých dětí v MŠ se zaměřením na rozvoj řeči
Veronika Vojtíšková -
Vliv médií na celkový rozvoj dítěte se zaměřením na rozvoj řeči
Monika Jedličková