Lenka KYSUČANOVÁ

Bakalářská práce

Analýza motivace zaměstnanců firmy Axiom SW \nl{} s. r. o. a návrh na jeji zlepšení

Analysis of the emlpoyees' motivation in Axiom SW ltd. and its improvement
Abstract:
The main target of this bachelor thesis is to carry out an analysis of the employees´ motivation in AXIOM SW ltd. and to focus on its imrovement. In the first part of my bachelor thesis I deal with some theoretical knowledge, related to the theme of my bachelor thesis and thereby Analysis of employees´ motivation and its improvement in AXIOM SW ltd. In the second part, practical i am firstly aim at …více
Abstract:
Hlavním záměrem této bakalářské práce je provést analýzu motivace zaměstnanců firmy AXIOM SW s. r. o. a zaměřit se na návrh pro zlepšení motivace zaměstnanců. V první části mé bakalářské práce se zabývám teoretickými poznatky analýzy motivace, které souvisejí s tématem této práce, což je Analýza motivace zaměstnanců firmy AXIOM SW s. r. o. a návrh na jejich zlepšení. V druhé části, praktické se nejprve …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Zveřejnit od: 24. 4. 2007
Identifikátor: 6977

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: Ing. David Pecivál

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KYSUČANOVÁ, Lenka. Analýza motivace zaměstnanců firmy Axiom SW \nl{} s. r. o. a návrh na jeji zlepšení. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing