Výuka logiky v předmětu základy společenských věd – Bc. Kamila ANDRÝSEK
Bc. Kamila ANDRÝSEK
Master's thesis
Výuka logiky v předmětu základy společenských věd
Teaching logics in social studies
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukou logiky v předmětu základy společenských věd na středních školách. Cílem práce bylo nalézt, zdali se logika vyskytuje v kurikulárních dokumentech a uvést důvody, proč by logika měla být zavedena do výuky. Z analýzy kurikulárních dokumentů bylo zjištěno, že logika jako téma se v dokumentech nevyskytuje, ale může být použita jako prostředek pro rozvoj a dosahování …moreAbstract:
This thesis examines teaching logic in the social studies in secondary and high schools. The aim of the thesis was to find out, whether logic appears in curricular documents and to give a reason, why logic should be introduced into curriculum. From ty analysis of the curriculum documents, it was found, that logic as a topic does not appear in the documents, but it can be used as a way to develop and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zuzana Rybaříková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ANDRÝSEK, Kamila. Výuka logiky v předmětu základy společenských věd. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Psychology - Basic Social Sciences
Theses on a related topic
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ -
Život a dílo bratří Mannů: využití v ZSV (základy společenských věd)
Alois LEXA