Metodika pro učitele v ekonomickém vzdělávání se zaměřením na studenty se sociální fobií – Josef Kočka
Josef Kočka
Bakalářská práce
Metodika pro učitele v ekonomickém vzdělávání se zaměřením na studenty se sociální fobií
Methodology for teachers in economic education with a focus on students with social phobia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sestavením metodiky pro učitele v ekonomickém vzdělávání se zaměřením na studenty se sociální fobií. Teoretická část je určena na vymezení termínu osobnost z pohledu psychologie, její možné poruchy a charakterizuje sociální fobii. Praktická část je zaměřena na sestavení metodiky pro učitele, jak pracovat se studenty trpící sociální fobií, a to na základě zpracovaných a vyhodnocených …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with compiling a methodology for teachers in economic education with a focus on students with social phobia. The theoretical part is intended to define the term personality from the point of view of psychology, its possible disorder and characterizes social phobia. The practical part is aimed at compiling a methodology for teachers on how to work with students suffering from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Tereza Vacínová
- Oponent: Katarína Krpálková Krelová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Vzdělávání v ekonomických předmětech