Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek – Bc. Alena Škrhová
Bc. Alena Škrhová
Master's thesis
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Customer-perceived value in the process of websites creating
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá hodnotou vnímanou zákazníkem v procesu tvorby webových stránek. Teoretická východiska v první části práce jsou seznámením s danou problematikou a poskytují podklady pro praktickou část. Pomocí metodologických postupů je stanoven nástroj šetření, díky kterému jsou získána relevantní data sloužící k následnému vyhodnocení. Pro získání potřebných výsledků je použita kvadrantová …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the customer-perceived value in the process of websites creating. The theoretical basis of the first section of this paper is to acquaint the reader with the specific issues and also to provide materials for the practical section. A survey tool was determined using methodological procedures, which was used to obtain relevant data for subsequent assessment. A quadrant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škrhová, Alena. Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Annemarie Hlaváčová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 9kamdh 9kamdh/2
10. 5. 2021