Bc. Barbora Kubátová

Master's thesis

Developing Learner Autonomy in Lower-secondary English Classes

Developing learner autonomy in lower-secondary English classes
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem rozvoje autonomie žáků v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část definuje koncept autonomie žáka a zasazuje ho do širšího kontextu současných vzdělávacích paradigmat a přístupů ke vzdělávání. Následně rozebírá podmínky a konkrétní strategie a techniky, které podporují rozvoj autonomie v hodinách anglického jazyka. Praktická …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the topic of developing learner autonomy in lower-secondary English classes. The theoretical part defines the concept of learner autonomy and puts it into the broader context of current educational paradigms and approaches to education. Subsequently, it discusses conditions for learner autonomy development and specific strategies and techniques supporting the development …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kubátová, Barbora. Developing Learner Autonomy in Lower-secondary English Classes. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická