Rozvojová strategie v oblasti cestovního ruchu pro ZOO Chleby – Petra Panušová
Petra Panušová
Diplomová práce
Rozvojová strategie v oblasti cestovního ruchu pro ZOO Chleby
Tourism Development Strategy for ZOO Chleby
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou rozvojové strategie v oblasti cestovního ruchu pro ZOO Chleby. Po zhodnocení významu zoologických zahrad v České republice následuje teoretická část, vztahující se zejména k problematice marketingu služeb cestovního ruchu. Práce se dále soustředí na komplexní analýzu vnějšího a vnitřního prostředí ZOO Chleby, zejména na zhodnocení konkurence a významu v rámci turistické …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the formulation of tourism development strategy for ZOO Chleby. After an evaluation of importance of zoos in the Czech Republic, the theoretical part follows, relating mainly to the issue of marketing of tourism services. The work also focuses on a comprehensive analysis of external and internal environment of ZOO Chleby, especially on the evaluation of competition and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31020
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Intermediaries' liability in the online provision of services in light of the upcoming EU law reform in the sector: legal issues in view of illegal content removal
Jacob ESPEJO ROSA -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Strategie rozvoje sportovního klubu
Lucie Mrázková -
Rozvojová strategie města Lanškroun
Filip Heinrich