Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky – Bc. Marie Neubauerová
Bc. Marie Neubauerová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky
Marketing communication of nature protection in the Czech Republic
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace ochrany přírody České republiky. Jejím cílem je analyzovat marketingovou komunikaci v oblasti ochrany přírody České republiky prostřednictvím Agentury ochrany přírody a krajiny České republiky, odhalit problémové části, nabídnout nové možnosti a řešení stávajících problémů. V práci je popsána organizační struktura, cíle, vize organizace, popis …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is marketing communication of nature protection in the Czech Republic. Its aim is to analyze marketing communication in the field of nature protection of the Czech Republic through the Agency for Nature and Landscape Protection of the Czech Republic, reveal problematic parts, offer new possibilities and solutions to existing problems. The thesis describes the organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vshe.cz/th/seohc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEUBAUEROVÁ, Marie. \textit{Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/9kpsx9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
'Political and cultural rights of Muslim/Bosniak minority in the Republic of Serbia and Muslim/Bosniak Minority in the Republic of Croatia' 'The comparison of two case studies in the time frame of the 1990s - the present time'
Majra HASANEFENDIĆ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz