Výzkum spokojenosti klientů s poskytovanými službami Městského úřadu Otrokovice - stavebního úřadu – Ing. Hana ODSTRČILÍKOVÁ
Ing. Hana ODSTRČILÍKOVÁ
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti klientů s poskytovanými službami Městského úřadu Otrokovice - stavebního úřadu
research of client´s satisfaction with provide services Městského úřadu Otrokovice - Construction office
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zjištěním spokojenosti klientů stavebního úřadu v Otrokovicích s poskytovanými službami. Teoretická částa popisuje všeobecný přehled služeb, kvality služeb a marketingový výkum na základě prostudované literatury. V druhé, praktické části, jsem sestavila anketu "Spokojenost klientů MěÚ Otrokovice - Stavebního úřadu", kterou jsem poté vyhodnotila a navrhla možnosti řešení …víceAbstract:
My bachelor theses describe marketing research, which I did for Construction office of town Otrokovice. The purpose of my report was to found out how the clients are satisfied whit this office. As a method of the marketing research I chose public inquiry for some reasons for example little time for fill in questionnaire and more anonymity for clients. The public inquiry was concreted on satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ODSTRČILÍKOVÁ, Hana. \textit{Výzkum spokojenosti klientů s poskytovanými službami Městského úřadu Otrokovice - stavebního úřadu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/9kqkcm/.
Jak správně citovat práci
ODSTRČILÍKOVÁ, Hana. Výzkum spokojenosti klientů s poskytovanými službami Městského úřadu Otrokovice - stavebního úřadu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64
Klára Herudková -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Spokojenost klientů z Evropa 2 Woox Up Vars 2016
Tadeáš KUCHTÍČEK -
Spokojenost klientů se službami v Karvinské hornické nemocnici, a.s.
Sára Vajglová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti
Daniel Hnitka -
Spokojenost klientů se službami turistického informačního centra
Ivana Kohoutková -
Faktory ovlivňující zákaznickou spokojenost na klinice estetické medicíny
Barbora Fučíková -
Spokojenost vlastníků běžného účtu a vlastníků podnikatelského účtu u vybrané banky
Kristýna Hervertová