Rey-Osterriethova komplexní figura ve vztahu k rozumovému nadání a úrovni matematických schopností u dětí z třetích až pátých ročníků základních škol – Bc. Veronika Krčová
Bc. Veronika Krčová
Master's thesis
Rey-Osterriethova komplexní figura ve vztahu k rozumovému nadání a úrovni matematických schopností u dětí z třetích až pátých ročníků základních škol
Rey-Osterrieth complex figure in relation to intellectual giftedness and level of mathematical abilities for children of the third to fifth grades at elementary school
Abstract:
Účelem práce bylo prozkoumat vliv rozumového nadání a úrovně matematických schopností na řešení Rey-Osterriethovy komplexní figury (ROKF) a dále také porovnat kvantitativní a kvalitativní skóry ROKF z použitých skórovacích systémů. Vzorek byl tvořen 156 dětmi (71 dívek a 85 chlapců) z třetích až pátých ročníků základních škol, z nichž 49 dětí bylo diagnostikováno jako rozumově nadané. Všem dětem byl …moreAbstract:
The aims of the present study were (a) to examine the effect of intellectual giftedness and the level of ma-thematical abilities on the Rey-Osterrieth Complex Figure (ROCF) and (b) to compare quantitative and qualitative scores of ROCF from the used scoring systems. Participants were 156 children (71 girls and 85 boys) of the third to fifth grades at elementary school, 49 of who were diagnosed as intellectually …moreKeywords
Rey-Osterriethova komplexní figura Vývojový skórovací systém rozumové nadání matematické schopnosti kvantitativní skórování kvalitativní skórování specifické poruchy učení Rey-Osterrieth complex figure intellectual giftedness Developmental Scoring Systém mathematical abilities quantitative scoring qualitative scoring specific learning disabilities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n1dyc/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Ivo Čermák, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRČOVÁ, Veronika. \textit{Rey-Osterriethova komplexní figura ve vztahu k rozumovému nadání a úrovni matematických schopností u dětí z třetích až pátých ročníků základních škol}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/9ku7ac/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Rey-Osterriethovy komplexní figury u 14/15letých dětí se specifickými poruchami učení
Lenka Šamánková -
TEST REY - OSTERRIETHOVY KOMPLEXNÍ FIGURY U DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU S GRAFOMOTORICKÝMI OBTÍŽEMI A BEZ GRAFOMOTORICKÝCH OBTÍŽÍ
Kateřina Rejfová -
Strategie řešení Rey - Osterriethovy komplexní figury u dětí osmých a devátých ročníků základních škol
Lenka Šamánková -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Rey-Osterriethovy komplexní figury u 14/15letých dětí se specifickými poruchami učení
Lenka Šamánková -
Strategie řešení Rey - Osterriethovy komplexní figury u dětí osmých a devátých ročníků základních škol
Lenka Šamánková -
TEST REY - OSTERRIETHOVY KOMPLEXNÍ FIGURY U DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU S GRAFOMOTORICKÝMI OBTÍŽEMI A BEZ GRAFOMOTORICKÝCH OBTÍŽÍ
Kateřina Rejfová