Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele – Bc. Kristina Lomova
Bc. Kristina Lomova
Bakalářská práce
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
PR as a part of the purchasing decisions of consumers
Anotace:
Tato práce pojednává o public relations jako o součásti nákupního rozhodování spotřebitele. Cílem práce je tedy zjistit, jaký má Public Relations vliv na nákupní rozhodování z pohledu samotného spotřebitele. Teoretická část práce pojednává o veřejném mínění, mezi které patři i firemní identita a komunikace. Ve druhé kapitole se dozvíte základní informace o komunikačním mixu a jeho prvcích. Praktická …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis defines public relations as a part of the purchasing decisions of consumers. The aim is to find out how the public relation influences on the purchasing decisions of consumers. The first part of the thesis deals with public relation, which includes the corporate identity and communication. In the second capitol there is the basic information about the communication mix and it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/al691/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Irena Veselá -
PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Vladislav Štětina -
Vliv CSR aktivit vybraných podniků na nákupní chování spotřebitelů
David Mrkos -
Komunikace a propagace města Benešov
Jitka Žabová -
Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině
Katarína Štefániková -
Vizuální Komunikace Muzeí: Článek propagace kulturního dědictví
Anna Zázvorková -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková