Návrh moderní formy výuky v rámci odborného předmětu – Bc. Jiří DOLNÍČEK
Bc. Jiří DOLNÍČEK
Diplomová práce
Návrh moderní formy výuky v rámci odborného předmětu
Suggestion of Modern Teaching Form As a Part of Technical Subject
Anotace:
Závěrečná diplomová práce je zaměřena na využití ,,Moderních forem výuky v rámci odborného předmětu? podrobněji na výukové metody využívané v odborných předmětech podle I. J. Lernera, doplněné některými skupinovými aktivizujícími metodami. První část práce seznamuje s charakteristikou pojmů vyučování a učení, učivo, učebnice, formy a metody výuky a edukační proces. Druhá část seznamuje s pojetím výukové …víceAbstract:
The final master thesis is being focused on the usage of ?Modern forms of education in the frame of specialized subject?. In more details it is handeling with the educational methods that are being used in the specialized subjects according to I.J.Lerner, being accompanied by some group active methods. There is the proposal of modern form of the education using five group activizing methods in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Identifikátor:
12902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLNÍČEK, Jiří. Návrh moderní formy výuky v rámci odborného předmětu. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Edukační proces u pacienta s operaci TEP kyčelního a kolenního kloubu
Michaela Trojanová -
Edukační proces osob s Downovým syndromem na středních školách v Jihočeském kraji
Alena Kubová -
Edukační proces u pacienta s diagnózou ischemické choroby srdeční
Lenka Vyskočilová -
Vliv pandemie Covid-19 na výběr výukové metody jako prvku edukačního procesu
Jana Nopová -
Výukové metody odborných předmětů používané na středních odborných školách
Petra Weiserová -
Edukační metody v mateřské škole
Monika KRZOKOVÁ