Analýza strategie a komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci – David Pála
David Pála
Diplomová práce
Analýza strategie a komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci
Analysis the strategy and marketing communication on Facebook at a specific organisation
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá strategií na sociálních médiích a marketingovou komunikací na sociální síti Facebook. Hlavním cílem je provedení analýzy jednotlivých kroků strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci. V teoretické části je nejprve obecně popsán internetový marketing. Dále práce obsahuje seznámení se sociálními sítěmi, jejich vývojem, definicí …víceAbstract:
The thesis focuses on the social media strategy and marketing communication on Facebook. The main goal of the thesis is to pursue an analysis of all the steps and parts of the strategy and marketing communication on Facebook at a specific organisation. The theoretical part starts with a general introduction of the internet marketing. The thesis further looks into the topic of social networks, their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49327
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Vlasta Střížová
- Oponent: Dana Francová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49327
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie na sociálních sítích se zaměřením na Instagram
Gabriela Janyševa -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky
Tereza Bolfová -
Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích
Tomáš Pakhoffer -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová