Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Nvard Navasardyan
Bc. Nvard Navasardyan
Master's thesis
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological functions of the packaging and consumer decision
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá psychologickou funkcí obalu a jeho vlivu na rozhodování spotřebitele. V úvodní části práce bude vymezen marketingový a komunikační mix, funkce obalu, jeho design a způsob, jak obal ovlivňuje spotřební chování zákazníka. Dále bude definovaný smyslový marketing a důležitost smyslových podnětů při rozhodovaní o nákupu. Praktická část bude zaměřena na analýzu obalu vybraných produktů …viacAbstract:
This diploma thesis deals with psychological function of packaging and its influence on consumer decision making. In the introductory part of the thesis will be defined marketing and communication mix, packaging function, its design and the way how packaging affects consumer behavior. Then also will be defined sensory marketing and the importance of sensory stimuli in purchasing decision. The practical …viacKľúčové slová
Barva konkurence marketing nákupní rozhodování obal psychologie psychologická funkce rozhodování spotřebitele smyslový marketing typy spotřebitele tvar zubní pasty Buying decision process consumer decision making competition colour packaging psychology psychological function sensory marketing shape types of consumers toothpastes.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zv28d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Petr Rajtšlégr -
Incest ve filmu – jeho psychologická a dramatická funkce (syžetové možnosti)
Barbora Eichlerová -
Funkce Psychologické služby Hasičského záchranného sboru
Kristýna Kazíková -
Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)
Georgiy PASTUKHOV