Projekt vnitrofiremní komunikace ve společnosti KSK BONO, s.r.o. – Bc. Lucie JÓROVÁ
Bc. Lucie JÓROVÁ
Master's thesis
Projekt vnitrofiremní komunikace ve společnosti KSK BONO, s.r.o.
Project of internal communication in company KSK BONO s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vnitrofiremní komunikací ve firmě KSK BONO s. r. o. První část této práce přináší přehled o literárních poznatcích zabývajících se problematikou ko-munikace uvnitř firmy. Tím je stanovena výchozí podoba pro analytickou část práce. Tím je stanovena výchozí podoba pro analytickou část práce, ve které je věnována pozornost stávající podobě interní komunikace a informačním tokům …moreAbstract:
The master thesis discusses internal communication in KSK BONO s. r. o. The first part of this work brings view of literary finding, which deals with dilemma of internal communi-cation. Thereby is set out starting position for analytical part of my work. In analytical part is paid attention to existing form of internal communication and information flows in com-pany. The questionnaire survey was chosen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
3631
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÓROVÁ, Lucie. \textit{Projekt vnitrofiremní komunikace ve společnosti KSK BONO, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/9lzx6j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JÓROVÁ, Lucie. Projekt vnitrofiremní komunikace ve společnosti KSK BONO, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Alžběta Litvanová -
Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky
Kristýna Lekešová -
Efektivní komunikační strategie
Lucie Drahošová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Komunikační strategie vybraného podniku
David Chalupa