Bc. Pavel Nečas

Diplomová práce

Chování spotřebitele na trhu s mlékem a mléčnými výrobky

Consumer behavior on the market with milk and milk products
Anotace:
Práce je zaměřena na chování spotřebitele na trhu s mlékem a mléčnými výrobky. Hlavním cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při koupi mléka a mléčných výrobků. Jako dílčí cíl je stanoveno vyhodnocení hypotéz a posouzení, zda existují u chování spotřebitelů rozdíly v souvislosti s identifikačními ukazateli. Závěrem je navržena typologie spotřebitelů na daném trhu. Analýza je …více
Abstract:
The thesis is concentrated on consumer’s behavior on the market with milk and milk products. Factors which mainly affect the consumer during buying milk and milk products are the main objective. The evaluation of hypothesis and the assessment, if there are differences in costumer’s behavior caused by identifying indicators, are the partial objectives. In the end it is proposed typology of consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
  • Oponent: Ing. Martin Souček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management