Chování spotřebitele na trhu s mlékem a mléčnými výrobky – Bc. Pavel Nečas
Bc. Pavel Nečas
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu s mlékem a mléčnými výrobky
Consumer behavior on the market with milk and milk products
Anotace:
Práce je zaměřena na chování spotřebitele na trhu s mlékem a mléčnými výrobky. Hlavním cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při koupi mléka a mléčných výrobků. Jako dílčí cíl je stanoveno vyhodnocení hypotéz a posouzení, zda existují u chování spotřebitelů rozdíly v souvislosti s identifikačními ukazateli. Závěrem je navržena typologie spotřebitelů na daném trhu. Analýza je …víceAbstract:
The thesis is concentrated on consumer’s behavior on the market with milk and milk products. Factors which mainly affect the consumer during buying milk and milk products are the main objective. The evaluation of hypothesis and the assessment, if there are differences in costumer’s behavior caused by identifying indicators, are the partial objectives. In the end it is proposed typology of consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/v2ifc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
- Oponent: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji
Nikola Barancová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
František Kazlepka -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jana Solařová -
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Aleš Krejčí -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Dana Křivanová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Josef Bureš