Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ – Hana Ježková
Hana Ježková
Bakalářská práce
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
How proceeds the teaching of pupils with mild mental retardation in first grade of elementary school
Anotace:
Cílem bakalářské práce je formou kvalitativního výzkumu zjistit a popsat, jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni základní školy. Bakalářská práce se skládá z teoretické a empirické části. Teoretická část je věnována zpracování teoretických informací, které se týkají mentální retardace, vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací, vymezení pojmu integrace a inkluze a jejich …víceAbstract:
The aim of the batchelor thesis is to find out and describe the course of the education process of a pupil with mild mental retardation at lower primary school, using the tools of qualitative research. The bachelor thesis constists of theoretical and empirical parts. In the theoretical part, the sum of theoretical knowledge related to mental retardation, education of pupils with mild mental retardation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nquzc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Blanka Vaculík Pravdová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to children with mild mental retardation
Eva Janečková -
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Hana VESELÁ -
Vzdělávání žáků s mentální retardací na střední odborné škole
Zuzana Sedláková -
Vzdělávání žáka s lehkým mentálním postižením – Případová studie
Eva Marková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s mentální retardací
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor
Martin Dosedla