Bc. Koutský Koutský

Diplomová práce

Využití neuromarketingu ve finančních službách

Use of neuromarketing in financial services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem neuromarketingu ve finančních službách. V teoretické části vysvětluje obecné pojmy marketingu až po jeho historii vývoje. Poté do hloubky popisuje a analyzuje neuromarketing jako vědu, která se využívá ve finančních službách, a to jaké metody jsou využívány. V praktické části využívám eye-trackingovou metodu pro analýzu kampaní České spořitelny pro ilustraci využití …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of neuromarketing in financial services. The theoretical part explains the general concepts of marketing up to its history. It then describes in detail and analyzes neuromarketing as a science that is used in financial services. In the practical part of the thesis I present a research based on eye-tracking method together with its qualitative analysis. The aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce