Využití neuromarketingu ve finančních službách – Bc. Koutský Koutský
Bc. Koutský Koutský
Diplomová práce
Využití neuromarketingu ve finančních službách
Use of neuromarketing in financial services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem neuromarketingu ve finančních službách. V teoretické části vysvětluje obecné pojmy marketingu až po jeho historii vývoje. Poté do hloubky popisuje a analyzuje neuromarketing jako vědu, která se využívá ve finančních službách, a to jaké metody jsou využívány. V praktické části využívám eye-trackingovou metodu pro analýzu kampaní České spořitelny pro ilustraci využití …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of neuromarketing in financial services. The theoretical part explains the general concepts of marketing up to its history. It then describes in detail and analyzes neuromarketing as a science that is used in financial services. In the practical part of the thesis I present a research based on eye-tracking method together with its qualitative analysis. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fedkd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve finančním poradenství
Marie Ortová -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Radim Fiala -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Personální marketing ve vybraném podniku
Markéta Kubíková -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva