Corporate Social Responsibility as a marketing tool: comparison between two selected companies – Bc. Aigerim Birnazarova
Bc. Aigerim Birnazarova
Diplomová práce
Corporate Social Responsibility as a marketing tool: comparison between two selected companies
Abstract:
This Diploma thesis concerns the implementation of corporate social responsibility (CSR) tools in the selected companies. The author compares the CSR tools used by two companies: Mercedes Benz Czech Republic and Mol Bulak Finance in the Kyrgyz Republic. The theoretical part of the Thesis reveals the theoretical aspect of the term of the corporate social responsibility: its definition, history of its …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BIRNAZAROVA, Aigerim. \textit{Corporate Social Responsibility as a marketing tool: comparison between two selected companies}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9muira/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva