Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce – Lucie Rožková
Lucie Rožková
Master's thesis
Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce
The use of social media in marketing of retail
Abstract:
Předmětem diplomové práce Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce je analýza a zhodnocení úspěšnosti marketingové strategie na sociálních médiích použité obchodním řetězcem a porovnání působení na sociálních médiích s konkurenčními řetězci a dále formulace doporučení pro analyzovanou společnost pro efektivnější a úspěšnější komunikaci na sociální síti. Teoretická část je zaměřena …moreAbstract:
The subject of the thesis The use of social media in marketing of retail is to analyze and evaluate success of the marketing strategy in social media used by retail. Comparing the effect of social media with competition and formulation of recommendation for analyzed company in efficient and successful communication on the social media. The theoretical part is focused on examination of performance issues …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53158
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Martin Březina
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
Influence of social media marketing on modern youth in Russia
Marina Toniaeva -
Social media marketing in a selected company
Alica Srogoňová