Matěj ŠVEC

Bakalářská práce

Nízkorozpočtové Komunikační Kampaně

Low-cost Communication Campaigns
Anotace:
Tato bakalářská práce se do velké míry věnuje návratnosti investice marketingových kam-paní, přičemž největší pozornost je zde věnována analytickým nástrojům k vyhodnocování návratnosti investice, metrikám a v neposlední řade zde autor zkoumá, jaké marketingové strategie a do jaké míry souvisí s návratností investice. Praktická část této práce je věnována strategiím marketingových kampaní a jejich …více
Abstract:
This bachelor theses is mainly focusing on return of investment of marketing campaigns. Most of the attention is dedicated to analytical tools used for meassureing return of invest-ment and to specific metrics. Last but not least, author is trying to find out how marketing strategies might effect return of investment in the marketing campaign. Practical part of this theses revolves around 5 different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVEC, Matěj. Nízkorozpočtové Komunikační Kampaně. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe