Otakar Šubrt

Bakalářská práce

Možnosti využití tradice výroby keramiky pro city branding města Rakovník

Possibilities of utilizing the tradition of ceramic production for the city branding of Rakovník
Anotace:
Práce zkoumá možnosti lepšího využití tradice průmyslové výroby keramiky, reprezentované především značkou Rako, v brandingu města Rakovník. Zkoumá, nakolik je možné marketing města opřít o výrobu keramiky, která Rakovník proslavila v minulém století. Výzkum je veden formou hloubkových rozhovorů s relevantními aktéry (představiteli firmy, zástupci města i Národního památkového ústavu), jejichž názory …více
Abstract:
This Bachelor’s Thesis explores the possibilities of better utilizing the tradition of industrial ceramics production, primarily represented by the brand “Rako”, in the city branding of the town of Rakovník. It investigates to what extent city marketing can be based on the ceramic production that brought fame to Rakovník in the past century. The research is conducted through in-depth interviews with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
  • Vedoucí: Vojtěch Kouba
  • Oponent: Milan Lindner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91757

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Arts Management