The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty” – Yesset Alpysbayev
Yesset Alpysbayev
Master's thesis
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Efektivita reklamy v hotelu "Holiday Inn Almaty"
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a studium hlavních rysů reklamy v oblasti pohostinství. První část je teoretická část, která podrobně popisuje definici jako reklama, reklama v médiích, reklamní funkce. Dalé podrobné popsány typy reklam, jejich výhody a nevýhody. V praktické části práce je prezentace hotelu "Holliday Inn Almaty". Tato část podrobně popisuje strukturu hotelu, SWOT analýza …viacAbstract:
This Diploma Thesis is focused on the evaluation and study of the main features of advertising in the hospitality industry. The first part is a theoretical part, which describes in detail the definition as advertising, media advertising, promotional function. Further detailed adertising types, their advantages and disadvantages. In the practical part is the presentation of the hotel "Holliday Inn Almaty …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALPYSBAYEV, Yesset. \textit{The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/9nrxqm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Formy zahraniční propagace hotelu
Dragana Kjorikj
Názov
Vložil
Vložené
Práva