Návrh marketingové strategie sportovního centra – Tereza Jurečková
Tereza Jurečková
Master's thesis
Návrh marketingové strategie sportovního centra
Design of Marketing Strategy for Sports Centre
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce bylo vypracovat marketingovou strategii sportovního centra. Vycházela jsem z odborné literatury zabývající se touto problematikou. Kromě zpracování teoretických východisek jsem dále vypracovala charakteristiku společnosti, jejíž součástí byla také SWOT analýza a Poterova analýza pěti konkurenčních sil. Dále jsem provedla marketingový výzkum, který se skládal ze dvou částí. …viacAbstract:
The aim of this thesis was to design of marketing strategy for sports center. I used the scientific literature dealing with this issue. In addition to processing theoretical basis, I also developed overview of the company, which included a SWOT analysis and Poter's five competitive forces. Next, I conducted market research, which consisted of two parts. The first part consisted of a survey aimed at …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84926
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedúci: Lenka Kauerová
- Oponent: Josef Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann