Tereza Jurečková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie sportovního centra

Design of Marketing Strategy for Sports Centre
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce bylo vypracovat marketingovou strategii sportovního centra. Vycházela jsem z odborné literatury zabývající se touto problematikou. Kromě zpracování teoretických východisek jsem dále vypracovala charakteristiku společnosti, jejíž součástí byla také SWOT analýza a Poterova analýza pěti konkurenčních sil. Dále jsem provedla marketingový výzkum, který se skládal ze dvou částí. …viac
Abstract:
The aim of this thesis was to design of marketing strategy for sports center. I used the scientific literature dealing with this issue. In addition to processing theoretical basis, I also developed overview of the company, which included a SWOT analysis and Poter's five competitive forces. Next, I conducted market research, which consisted of two parts. The first part consisted of a survey aimed at …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
  • Vedúci: Lenka Kauerová
  • Oponent: Josef Řeřicha

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava