Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost – Žaneta Novotná
Žaneta Novotná
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Abstract:
Tato absolventská práce je zaměřena na problematiku alternativní a augmentativní komunikace (AAK) u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost. Cílem je získání názorů a zkušeností na a s AAK z pohledu rodičů dětí s autismem a narušenou komunikační schopností, které byly zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření. Absolventská práce je dělena na tři kapitoly: úvod, teoretická část …moreAbstract:
This Thesis is focused on problem solving of issues related to alternative and supplemental communication styles related to children with ASD (autism spectrum disorder). Objective of the thesis is to gain the opinions and experiences with alternative and supplemental communication styles. Research was undertaken through the form of questionnaires. Questioned were parents of ASD children and parents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Identifier:
https://is.jabok.cz/th/n369r/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Marie Ortová
- Reader: Mgr. Martina Anderová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Žaneta. \textit{Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Institute of Social Pedagogy and Theology. 2019. Available from: https://theses.cz/id/9o62se/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková