Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost – Žaneta Novotná
Žaneta Novotná
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Anotace:
Tato absolventská práce je zaměřena na problematiku alternativní a augmentativní komunikace (AAK) u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost. Cílem je získání názorů a zkušeností na a s AAK z pohledu rodičů dětí s autismem a narušenou komunikační schopností, které byly zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření. Absolventská práce je dělena na tři kapitoly: úvod, teoretická část …víceAbstract:
This Thesis is focused on problem solving of issues related to alternative and supplemental communication styles related to children with ASD (autism spectrum disorder). Objective of the thesis is to gain the opinions and experiences with alternative and supplemental communication styles. Research was undertaken through the form of questionnaires. Questioned were parents of ASD children and parents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/n369r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Marie Ortová
- Oponent: Mgr. Martina Anderová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Žaneta. \textit{Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9o62se/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková