Lukáš Vybíral

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol

Marketing Communications Project of Simply Fresh Baguettes Focused on Students of High Schools and Universities
Abstract:
Cílem této závěrečné práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. V teoretické části práce jsou popsány poznatky týkající se marketingové komunikace, situačních analýz, marketingového výzkumu a tvorby projektů. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při analýzách a tvorbě projektu. Na základě …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create a project for the improvement of marketing communications of Simply Fresh baguettes focused on students of secondary schools and universities. The theoretical part describes the knowledge related to marketing communications, situational analysis, marketing research and project creation. The analytical part deals with the application of theoretical knowledge in analyzing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vybíral, Lukáš. Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe